Повернення або обмін зоотоварів, які потрапляють під визначення «товари неналежної якості» не регламентується окремо Законом України "Про захист прав споживача"
До товарів для домашніх тварин застосовні правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для людського використання.
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення.
Якщо для вашого вихованця був придбаний якийсь товар, який не підійшов за розміром, фасоном, коліром або іншими характеристикам, Ви маєте право звернутися в інтернет-магазин zoodrug.com.ua протягом 14 днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення і вимагати на законних підставах обміну товару або повернення витрачених коштів, у разі, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну.
Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:
До продовольчих товарів відносяться всі товари, які може застосувати в їжу людина.
Продукти харчування не можуть бути повернуті або поміняні на інший продукт, якщо вони просто Вас не влаштували як покупця, або Ви передумали брати саме цей продукт після зробленої покупки.
Продовольчі товари можуть бути повернуті або підлягають обміну, якщо Ви виявили в них суттєві недоліки і порушення норм і вимог закону. Наприклад, якщо продукт виявився з простроченим терміном придатності, якщо на упаковці немає переліку обов'язкових відомостей, які повинні бути вказані на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення і термін придатності, склад продукту на мові споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і вуглеводів, відомості про виробника із зазначенням назви, місця і юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, маса і об'єм продукту.
З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням.
Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.
Якщо ви отримали товар неналежної якості, скористайтеся формою зворотного зв'язку c темою "Обмін і повернення", номером замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), фото та детальним описом ситуації.
Ви можете скористатися формою зворотного зв'язку c темою "Обмін і повернення", номером замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), фото та детальним описом ситуації. Ми зв'яжемося з Вами протягом доби з моменту отримання звернення.
Звернутися до оператора за телефонами:
☎ +380 (67) 369 87 85
☎ +380 (95) 707 75 57
Протягом години після отримання заяви (в робочий час з 9-00 до 19-00, крім суботи та неділі), ми зв'яжемося з Вами за вказаною в замовленні номеру телефону.
Зверніть увагу: повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.
Ми відкриті до діалогу, цінуємо нашим покупців і готові вирішити будь-які спірні питання.