• Категории
  • Фильтры
  • Сортировка
Фильтры товаров
Вид корма
Вид тварини
Вік
Вага
Вага пакунку
Вид консерви
Клас корму
Наявність
Основний інгредієнт
Особливі потреби
Порода
Проблеми здоров`я
Розмір породи
Країна виробник
Ціна

грн  –  грн

  • 31.85грн
  • 3480.75грн

Royal Canin

Бренд Royal Canin

Корми Роял Канін

Royal Canin – лідер у виробництві преміум кормів для тварин

Royal Canin – компанія, що охоплює ринок кормів для свійських тварин глобальним чином. Власники чотирилапих улюбленців у всьому світі можуть бути впевнені у відмінному якісному харчуванні у будь-якій точці землі, незалежно від того, де здійснено покупку. Компанія   розробляє, виробляє та просуває   на міжнародний ринок   сухі корми у вигляді індивідуальних дієтичних програм   Висока цінність та збалансованість спирається на ветеринарні та наукові дослідження.

Місія компанії Royal Canin

Задовольнити природні потреби собак та котів у харчуванні, враховуючи їх специфічні особливості та якості. Тим самим забезпечити їм гарне здоров'я та максимальну тривалість життя. Перевершити очікування власників за якістю кормів. Основне дотримання дієтичної безпеки харчування.

Бажаєте дізнатися про корми Royal Canin?

Бренд відомий своєю високою якістю, використанням білків, що легко засвоюються, і пропонує сухий корм для різних вимог, адаптований до потреб собак і кішок.

Корма Royal Canin

Royal Canin сухий та вологий корм для собак та кішок

Що пропонують різні лінійки вологих і сухих кормів для собак та котів Роял Канін з точки зору потреб вашого вихованця в харчуванні?

Ви знайдете докладну інформацію, яка допоможе вам вибрати ідеальний корм Royal Canin для вашої собаки чи кішки.

У вас є породистий собака чи кішка?

Роял Канін для Кокер спанієлю

Тоді ця лінія Royal Canin, ймовірно, стане гарним вибором для вашого улюбленця. Ця лінійка доступна для собак та кішок. Вони були спеціально розроблені для потреб кожної породи та дозволяють власникам домашніх тварин знайти найкращий корм для свого вихованця. Для кішок можна просто перейти на сухі корми Royal Canin і вибрати між різними породами, такими як британська короткошерста кішка та мейн-кун. Власники породистих собак можуть вибирати з великого асортименту у розділі сухих кормів Роял Канін для собак. Є багато видів, у тому числі для лабрадора, ретрівера, чихуахуа та німецької вівчарки. 

Корм для кішок Мейн-кун

Royal Canin Mainecoon Adult сухий корм для кішок Мейнкунів

Корм для цуценят лабрадорів

Royal Canin Labrador Puppy сухий корм для щенят Лабрадор

Royal Canin для собак та кішок з особливими потребами

Вологі корми Роял Канін для собак, так само як і гранульовані, представлені в різних лінійках з урахуванням нюансів та потреб собак та цуценят у різні періоди життя.

Якщо ваша кішка страждає від надмірного утворення грудок вовни, має проблеми із зайвою вагою або вимоглива в їжі, корми з урахуванням потреб необхідно для вихованця. Потреби задовольняються ветеринарним харчуванням сухими подушечками і вологими консервами.

Консерви для котів з зайвою вагою

Royal Canin Wet Light Weight Cig консерви для кішок схильних до надмірної ваги, шматочки в соусі

Наприклад, Kitten (Кіттен), вологий корм для кошенят. У віці від 4 до 12 місяців організм кошеня продовжує активно зростати. Його потреби в енергії високі, але починають поступово знижуватися. Продукт KITTEN у вигляді дрібних шматочків у соусі для кошенят від 4 до 12 місяців також оптимально підходить для котів у період вагітності.

Історія бренду Royal Canin

Історія Royal Canin

Royal Canin SA балує вашого вихованця повноцінністю харчування. Компанія довгий час є європейським лідером та одним із найбільших у світі виробників кормів для домашніх тварин преміум-класу. Royal Canin спеціалізується на сухих кормах для собак та кішок. Компанія виробляє більше 40 видів сухих кормів для собак і 20 видів сухих кормів для кішок, розроблених для будь-якого віку, ваги, розмірів та інших факторів. Зосередження уваги на високоякісному асортименті кормів для домашніх тварин дозволило компанії досягти високої рентабельності під час захоплення майже 20 відсотків її основного європейського ринку. Royal Canin реалізує продукцію через спеціалістів зоомагазинів та ветеринарів. Майже 80 відсотків продажів посідає Європу, зокрема 40 відсотків поза Франції. 2000 р.завдяки придбанню James Wellbeloved компанія зміцнила свої позиції в Європі, посівши третє місце на ринку Великобританії. Сполучені Штати є ринком, що швидко зростає для компанії, на який припадає більше 12 відсотків продажів компанії; Ще одним важливим ринком збуту є Південна Америка. Royal Canin має три виробничі підприємства у Франції, завод у Ролла, штат Міссурі, і завод у Бразилії та Аргентині, що дає компанії загальну виробничу потужність понад 500 000 тонн на рік. Royal Canin також вкладає значні кошти у свої дослідження та розробки, маючи дослідницькі центри у Франції, США та Бразилії – компанія має свою «фокус-групу» з 250 собак та 80 кішок для ринкових випробувань своєї продукції. Royal Canin очолюють голова правління Анрі Лагард та Ален Гійємен, керуючий. У 2000 році компанія,торгуюча на паризькій фондовій біржі Euronext, вклала понад 450 мільйонів євро. З яких 240 мільйонів євро припадало на продукти харчування..    У 2000 році компанія збільшила свою європейську позицію з придбанням Джеймса Wellbeloved, збільшивши свою позицію номер три в U. К. ринку. Сполучені Штати є ринком, що швидко зростає для компанії, на який припадає понад 12 відсотків продажів компанії; Ще одним важливим ринком збуту є Південна Америка. Royal Canin має три виробничі підприємства у Франції, завод у Ролла, штат Міссурі, і завод у Бразилії та Аргентині, що дає компанії загальну виробничу потужність понад 500 000 тонн на рік.  Royal Canin також вкладає значні кошти у свої дослідження та розробки, маючи дослідницькі центри у Франції, США та Бразилії – компанія має свою «фокус-групу» з 250 собак та 80 кішок для ринкових випробувань своєї продукції. Royal Canin очолюють голова правління Анрі Лагард та керуючий директор Ален Гійємен.  Компанія, що торгує на паризькій фондовій біржі Euronext, у 2000 році вклала понад 450 мільйонів євро, з яких 240 мільйонів євро припадало на продукти харчування.

Ветеринарні корми для свійських тварин у 1960-ті.

У 1960-ті роки ринок кормів для свійських тварин був більш менш розвинений. Сприйняття собак та котів як повноправних членів сім'ї стало звичайним явищем лише з 1950-х років. Нові технології приносили більше вільного часу. У той же час народжуваність знижувалася, і в міру того, як сім'ї у промислово розвинених країнах Заходу ставали дедалі меншими, собаки та кішки займали помітніші позиції в сім'ї. Ця тенденція була особливо очевидна у Франції, де кількість свійських тварин різко зросла після Другої світової війни.

У 1960-х роках ветеринар Жан Катарі, який працював у клініці в Емарзі, неподалік Монпельє, у французькому регіоні Гар, спостерігав зростання кількості пацієнтів із проблемами шкіри та вовни. Катарі визнав, що ці проблеми та інші стани здоров'я свійських тварин були результатом неправильного харчування – через звичку годувати тварин відходами зі столу. Доступні корми навряд були більш підходящими, переважно це були звані вологі консерви. У 1960-х Катар вирішив усунути причину шкірних проблем своїх пацієнтів, розробивши власний рецепт корму для тварин на основі злаків. Вдалині від будь-яких промислових методів виробництва Катарі сам готував їжу для домашніх тварин, використовуючи духовку, встановлену в гаражі.

До 1967 Катарі дав своєму рецепту ім'я - Royal Canin - а наступного року Катарі закрив свою практику, щоб повністю зосередитися на виробництві кормів для домашніх тварин. Після імпорту обладнання для виробництва зернових зі США, Катарі почав розповсюджувати свої продукти через заводчиків та інших ветеринарів. Ряд його колишніх клієнтів – власників собак також стали продавцями Royal Canin. До 1970 Cathary була готова почати виробництво у великих масштабах. Компанія була зареєстрована як Royal Canin SA та відкрила своє перше виробниче підприємство в Емарзі. Європейське поширення розпочалося практично відразу, і компанія швидко відкрила дочірню компанію Royal Canin Iberica в Іспанії.

Проте компанія залишалася надто маленькою, і їй не вистачало капіталу для інвестицій у справжні промислові виробничі потужності. У 1972 році Cathary продала компанію гіганту кормів для тварин Guyomarc'h; Royal Canin доповнив концентрацію Guyomarc'h на тваринництві. Завдяки цій фінансовій підтримці Royal Canin змогла перетворити свої виробничі потужності. Компанія також створила свій перший дослідницький центр у Бретані у 1973 р., який мав надати їй можливість розробляти нові корми для домашніх тварин на реальній науковій основі. У Royal Canin входили відомі фахівці з тварин, такі як доктор Даніель Клоче, який став директором дослідницького центру компанії і був одним із піонерів у дослідженні захворювань, пов'язаних із кістками, у собак.

У 1970-х роках Royal Canin придбала друге виробниче підприємство Камбре на півночі Франції. Компанія також розробила продукт, спеціально орієнтований на ринок професійних собаківників. Цей бренд, CLUB, допоміг міцно утвердитися в цьому зростаючому і важливому каналі збуту, оскільки люди, які купували породистих собак, зазвичай дотримувалися тих же продуктів і брендів, що й заводчики, а також мали тенденцію купувати дорожчі корми для домашніх тварин. Заводчики та ветеринари, а також власники собак оцінили акцент Royal Canin на формулах сухих кормів, які були легшими, простішими у зберіганні та дешевшими за вологі корми.

У 1970-х роках ринок кормів для свійських тварин швидко розвивався. Незважаючи на відносно невеликий розмір – у порівнянні з такими гігантами, як Ralston Purina, Colgate (що продає бренд Hills) та Nestlé (Friskies та Fido) – Royal Canin успішно закріпився на ринку, збільшивши частку європейського ринку, яка мала досягти десяти відсотків до кінця . 1980-х років. Європейській експансії компанії сприяло створення дочірніх компаній у Бельгії та Німеччині у 1970-х, а також в Італії та Швеції у 1980-х. Компанія також додала дочірні компанії в Нідерландах та Данії, перш ніж шукати далі за кордоном.

До кінця 1970-х дослідження Royal Canin виявило причину серйозної проблеми серед собак великих порід, схильних до низки захворювань і розладів кісток. Встановивши зв'язок між раціоном цуценят великих порід, у яких, як правило, були більш тривалі періоди росту, ніж у маленьких собак та розвитком їх кісткової структури, Royal Canin приступила до розробки революційної формули корму для собак, розробленої спеціально для критичного періоду росту для собак великих порід. У 1980 Royal Canin представила свій новий корм під назвою AGR, перший у світі корм для цуценят великих порід. Компанія також розпочала розробку дієтичних кормів для кішок. Нові лінійки продуктів, розроблені спільно з Rhone-Menieux та професором ветеринарії доктором Гранджаном, були запущені під торговими марками Canistar та Felistar.

Якість – головний фокус компанії

Маркетинг компанії допоміг зміцнити її позиції як корм для професіоналів. Дистриб'юція компанії, як і раніше, була повністю зосереджена на професійних заводчиках та ветеринарах. У той же час Royal Canin почала працювати з іншими професіоналами в галузі собак, у тому числі з гонщиками на собачих упряжках та іншими, створюючи формули високоенергетичних кормів та розробляючи дієтичні та інші дослідницькі програми для виявлення та вирішення проблем та захворювань, характерних для собак. Ще одним успішним продуктом Royal Canin стала лінійка кормів Cynotechnical, призначених виключно для селекціонерів. Компанія також розробила нові продукти лінійки для певних розмірів, ваги, віку та інших категорій.

До кінця 1980-х років Royal Canin почала нарощувати свою експансію. Зростання відбувалося за кількома напрямками. Найважливішим був його вихід на ринок США, найбільший у світі ринок кормів для свійських тварин, на якому представлено близько 50 мільйонів собак та 60 мільйонів кішок. Замість того, щоб будувати свій бізнес у США з нуля, Royal Canin прагнула придбати відомого виробника. Компанія знайшла цього партнера після придбання компанії Pet Foods Plus, розташованої у штаті Міссурі.

Компанія Pet Foods Plus розпочала свою діяльність на початку 1980-х років як Farmer's Energy, спочатку для розробки палива на основі етанолу, коли цей ринок здавався багатообіцяючим. Побічним продуктом виробництва палива на основі кукурудзи стало відкриття бізнесу з виробництва кормів для тварин, що використовує багаті білком побічні продукти з зернових. Після того, як ринок палива на основі етанолу так і не виник, компанія перейшла на виробництво кормів для свійських тварин, продаючи їх спочатку на ринку під приватною торговою маркою. Потім Farmer's Energy придбала виробництво кормів для домашніх тварин Con Agra, включаючи торгові марки Bow Wow та Kasco, змінивши свою назву на Piasa. Придбання Royal Canin у 1987 році ознаменувало вихід французької компанії на французький ринок.Royal Canin швидко посилила свою присутність у США за рахунок ще одного придбання Wayne Pet Foods у наступному році, потім сформувавши Pet Foods Plus Inc. дочірнє підприємство. Нове дочірнє підприємство надало компанії другий дослідницький центр, а також виробничу присутність на новому ринку, що дозволило уникнути дорогих закордонних перевезень.

Після виходу на ринок Північної Америки Royal Canin повернула на південь, відкривши в 1990 дочірню компанію і виробничі потужності в Бразилії. Ринок Південної Америки був потенційною клієнтською базою з понад 80 мільйонів домашніх тварин, більшість з яких, як і раніше, годували відходами зі столу. Відчувши можливість створення клієнтської бази, лояльної бренду, Royal Canin продовжила зміцнювати свою присутність, додавши дослідницький центр, а 1997 року – другий завод в Аргентині. Компанія також розширила свою присутність у Європі, відкривши філію у Нугаті (Німеччина). Ці кроки збіглися із запуском нової лінійки дієтичних програм із використанням продуктів із високим вмістом поживних речовин. Марки Royal Canin Cynotechnique International (RCCI) та Royal Canin Felinotechnique International (RCFI),що продаються безпосередньо на споживчий ринок стали поворотним моментом у житті компанії.Стали   поворотним моментом у стратегії компанії, оскільки вона почала підкреслювати свої високоприбуткові продукти преміум-класу.

У той же час компанія опинилася з новим власником, коли гігантський французький банк Paribas придбав материнську компанію Royal Canin, Guyomarc'h. Проте за нового материнського підприємства швидко почалися проблеми. На початку 1990-х Royal Canin зробила спробу диверсифікації, запустивши оптову та роздрібну діяльність, а також звернулася до мережі супермаркетів для розповсюдження своєї продукції. Royal Canin ненадовго спробував увійти до інших категорій продуктів. Але прибуток компанії почав зменшуватися, оскільки він підтримував свою нещодавно диверсифіковану діяльність. У той же час компанія зіткнулася з труднощами в каналі збуту в супермаркетах, де продукти компанії губилися серед безлічі продуктів конкурентів, багато з яких мали ціни набагато нижчі за бренди Royal Canin.

Зіткнувшись із скороченням доходів, Royal Canin відмовився від непрофільних угод та повернувся до виробництва кормів для домашніх тварин. Очолювала реорганізацію компанії нещодавно призначений голова Анрі Лагард. Лагард змінила маркетингову стратегію компанії та стратегію розвитку продукту. У той час, як продукти високого класу з високою маржою становили лише невелику частину доходів компанії – лише один відсоток у 1991 році, Royal Canin зробила ставку на поступові зміни на споживчому ринку. Все більше споживачів зверталося до високоякісних продуктів та дотримувалося їх. Компанії, яка залишалася одним із небагатьох виробників кормів для домашніх тварин, що виробляють виключно сухі корми, також допомагало підвищенню поінформованості споживачів про користь здоров'я.ю сухих кормів у порівнянні з вологими кормами та промислових харчових продуктів у порівнянні зі столовими відходами.

Ціль Royal Canin – визнання якості заводчиками та ветеринарами

Компанія також змістила акцент у маркетингу та дистрибуції з супермаркетів, щоб звернутися до спеціалізованих роздрібних зоомагазинів, садових та господарських центрів, у багатьох з яких були великі відділення для домашніх тварин, а також продовжила націлюватися на заводчиків та ветеринарів.   Тим часом компанія звернулася до висококласного асортименту кормів для свійських тварин, модернізувавши свої заводи, щоб перетворити свою продукцію на продукцію преміальної якості     Royal Canin знову нарощував частку ринку, захопивши до кінця десятиліття 18 відсотків загального європейського ринку та 36 відсотків французького ринку. Компанія також була повністю міжнародною компанією, частку якої припадало понад 60 відсотків її продажів за межами Франції. 

1995 року Paribas мало не продала Royal Canin за 1 мільярд франків. Лагард переконала материнську компанію зберегти свою дочірню компанію, яка перебуває у скрутному становищі, навіть коли наступного року Nestlé зробила пропозицію на суму до 2 мільярдів франків. Лагард переконала свою материнську компанію придбати Royal Canin, включивши її в лістинг на вторинному ринку Паризької біржі 1997 року. Після розміщення на ринку 43 відсотків компанії вартість Royal Canin зросла до понад 4,5 мільярда франків. На гроші, отримані від пропозиції, компанія пішла магазинами, купивши аргентинську Lawler в 1997 році, а потім збільшивши свою присутність у Сполученому Королівстві - провідному ринку Європи - шляхом покупки Crown Pet Foods Ltd. у 1999 році та Джеймс Уеллбелав у 2000 році. Ці придбання дозволили компанії зайняти третє місце на ринку високоякісних кормів для котів та собак у Великій Британії.

Тим часом, компанія вкладала значні кошти у свої виробничі потужності, модернізувала всі свої європейські підприємства, включаючи модернізацію свого підприємства в Камбрі на 100 мільйонів франків, одночасно збільшуючи масштаби своїх бразильських підприємств удвічі. Компанія також випустила добре прийняту лінійку харчових продуктів, в якій враховувалися такі фактори, як розмір вихованця, вік, вага, рівень активності та стан здоров'я. У 2000 році Royal Canin також офіційно прибув до США. Після торгівлі під назвою Pet Products Plus та торговими марками з кінця 1980-х дочірня компанія офіційно прийняла назву Royal Canin USA Inc. і компанія вперше представила свій бренд Royal Canin. Royal Canin пішов у майбутнє, зайнявши міцну позицію світового лідера в сегменті кормів преміум-класу, що швидко зростає.

Основні дочірні компанії   Royal Canin Argentina; Royal Canin Benelux (Бельгія); Royal Canin Do Brasil; Royal Canin Данія; Royal Canin Iberica SA (Іспанія); Royal Canin Італія; Royal Canin Nederland; Royal Canin Sverige AB (Швеція); Royal Canin USA Inc.; Tiernahrung GmbH & Co. KG (Німеччина)

 Історія бренду   Royal Canin   у ключових дат

У далекому   1966   році   Жан Катар розробляє свій корм для собак. 

1968 - Жан Катарі засновує Royal Canin. 

1970 – Компанія реєструється як торговельний бренд Royal Canin SA.

1972 - Guyomarc'h набуває Royal Canin.

1973 - Компанія створює перший дослідницький центр. 

1980 – Запускається лінійка продуктів Cynotechnical та AGR.

1988 – Компанія купує Pet Foods Plus (США). 

1990 – Компанія запускає лінійки продуктів RCCI та RCFI; засновує дочірню компанію у Бразилії. 

1997 - списки компаній на Паризькій фондовій біржі; набуває Lawler (Аргентина). 

1999 – Компанія купує Crown Pet Foods Ltd. (Велика Британія).

2000 – Жан Катарі розробляє свій корм для собак.

Джерело:    Міжнародний довідник історій   компаній   , Vol.39. Сент-Джеймс Прес, 2001.


Код товару: 3182550767637
Повнораційний спеціальний корм для котів при захворюваннях опорно-рухового апарату. Підтримка роботи опорно-рухового апарату Науково доведено у...
0.4 кг
218.40 грн
546.00 грн/кг
2 кг
773.49 грн
386.75 грн/кг

Код товару: 3182550787963
Дієтичний сухий корм для дорослих котів віком від 12 місяців з захворюваннями печінки. Застосовується при печінковій недостатності. Підтримує оптимальну...
2 кг
813.82 грн
406.91 грн/кг
4 кг
1492.01 грн
373.00 грн/кг

Код товару: 3182550710862
Повноцінний замінник молока кішки для кошенят від народження до відлучення. Гарантує стійке і гармонійне зростання і вагу. Відповідає можливостям травної...
300 г
591.23 грн

Код товару: 3182550793704
Сухий корм для дорослих собак мініатюрних розмірів від 10 місяців до 8 років. Надає необхідного рівня енергії для активного життя. Підтримує комфортний...
0.5 кг
140.95 грн
281.90 грн/кг
1.5 кг
382.20 грн
254.80 грн/кг
3 кг
627.90 грн
209.30 грн/кг

Код товару: 9003579008867
Вологийкорм для дорослих собак, чутливих до зміни середовища. Має здоровий заспокійливий ефект, допомагає собаці пережити стрес. Незамінний при переїздах....
85 г
33.66 грн
-3%
85 г*12 шт
403.90 грн 391.78 грн

Код товару: 3182550793568
Сухий корм для цуценят мініатюрних розмірів до 10 місяців та вагою до 4 кг. Не порушує кишкову мікрофлору та забезпечує комфортне травлення для молодої...
0.5 кг
149.92 грн
299.84 грн/кг
1.5 кг
409.50 грн
273.00 грн/кг
3 кг
682.50 грн
227.50 грн/кг

Код товару: 9003579001516
Вологий корм преміумкласу для дорослих собак породи чихуахуа від 8 місяців в текстурі шматочків в соусі. Стимулює апетит та задовольняє смакові переваги....
85 г
33.66 грн
-3%
85 г*12 шт
403.90 грн 391.78 грн

Код товару: 3182550721721
Сухий корм для дорослих котів для підтримання здоров’я шкіри та шерсті. Забезпечує бар’єрну функцію, захищаючи від зовнішніх забруднень. Комплекс...
0.4 кг
141.05 грн
352.62 грн/кг
2 кг
591.05 грн
295.52 грн/кг
4 кг
1164.81 грн
291.20 грн/кг
10 кг
2821.00 грн
282.10 грн/кг

Код товару: 3182550711043
Лікувальний сухий корм для дорослих котів при захворюваннях нижніх сечовидільних шляхів. Сприяє розчиненню усіх видів струвітних каменів та попереджає їх...
0.4 кг
150.33 грн
375.82 грн/кг
1.5 кг
482.25 грн
321.50 грн/кг
3.5 кг
1073.78 грн
306.79 грн/кг
9 кг
2684.34 грн
298.26 грн/кг

Код товару: 3182550771245
Дієтичний сухий корм для дорослих котів віком від 12 місяців при розладах травлення. Підтримує та налагоджує роботу травної системи при гострих розладах...
0.4 кг
154.65 грн
386.62 грн/кг
2 кг
682.50 грн
341.25 грн/кг
4 кг
1182.09 грн
295.52 грн/кг

Код товару: 3182550706810
Сухий корм для дорослих котів віком від 12 місяців для гігієнічного догляду за ротовою порожниною. Не містить агресивних компонентів та підходить для...
0.4 кг
141.05 грн
352.62 грн/кг

Код товару: 3182550801003
Дієтичний сухий корм для дорослих собак при виникненні негативної реакції на основний раціон харчування. Може застосовуватися одразу при виникненні гострих...
3 кг
1046.27 грн
348.76 грн/кг
8 кг
2547.91 грн
318.49 грн/кг